lantischick - en vardagsbloggares betraktelser

22 september 2006

Kändisspaning no. 1


På väg till Apoteket, efter en natt med utvecklad öroninflammation och ca 3 h sömn, mötte jag Honom utanför en brittisk pub. Ofräsch, dann och med ena örat ur funktion efter åtskilliga sjuka dagar hemma i sängen försökte jag ändå skärpa till mig... jag är tveksam om jag gick så långt som till ett dovt leende men i vart fall med flera nivåer mer positivism än efter nattens Niagara-fall. Han å andra sidan riktigt fräsch i solen kom spatserandes med mobben i högsta hugg. Magnus Carlsson. Säkert på väg hem till maken... Dock slår han inte förra veckans kändisspaning, Andreas Lundstedt, för han är onekligen ännu läckrare. Ja, jag vet det är ingen idé att försöka sig på ett eller flera dova leenden men de duger att spana in i alla fall som den schlagerfantast man är...

Man behöver bara ögonen för att se en riktig läckerbit, öronen är skitsamma...






1 Comments:

  • At 23 september, 2006 17:42, Anonymous Anonym said…

    Att du orkar spana på såna kändisar, du som har en Peter Jöback hemma i lägenheten!

     

Skicka en kommentar

<< Home